lördag 28 mars 2015

Jag vet inte ens vart jag ska börja med allt jag sitter o tänker på ikväll. 
Men tänker inte dela med mig av så mycket då jag är väldigt deprimerad ikväll.. 
Det är iallafall något som inte stämmer. Jag vet inte vad de är som stör mig, men den här magontskänslan får jag bara när jag känner på mig att något är fel? 
I vilket fall som helst så har jag lyssnat o sjungt med till Melissa Horn ikväll, hon är en begåvad kvinna med tänkvärda texter som jag lyssnat på sen år tillbaka men dom har aldrig nått in på mitt hjärta på samma vis so ikväll. Ikväll kändes de som att hon gjorde låtar o sjung dem för mig eller något liknande.
League Of Legends har varit en av mina favorit sysslor under ett års tid.. men de senaste dagarna har de inte varit roligt.. man måste ha någon bredvid sig o spela med för att de ska bli kul tror jag.. skrika på varann när den ena gör ett dumt val som t.ex fightas själv emot 5 pers eller så.. och när gamet går bra att man kramas o pussas lite av lycka...de suger annars. 
Jag har även färgat håret rött idag, mörkröd, de blev fint! 

Har ju inte kunnat pratat med mamma på 2-3 veckor när min telefon gått sönder, men de funkar att använda mig genom wifi på den så kan prata skype, viber o hangout med dom där hemma. Mamma fick hjälp att skaffa viber inatt för jag hade svårt o sova för jag saknade henne.. vi pratade i 2 timmar och sen hade jag bara 2 timmar kvar att sova. och ännu är jag vaken, de är bra gjort! Och glad blev jag. Som min mamma gör mig glad o älskad <3

Just nu sitter jag o kollar runt på mitt fruktansvärt smutsiga/stökiga rum, men har ingen ork att städa det. Liksom nu går all min energi till jobbet, sen har jag tur om jag orkar något annat efter jobbet. Men de är bra, för jag har ju ändå knappt något att göra här. Nu har jag varit här o jobbat i 1 månad. Det betyder att de är ca 1  mån kvar också. De känns skönt, jag har sån hemlängtan. MEN OJ vad less jag kommer vara efter en vecka igen. Men nu kommer jag komma hem o vara starkare än nånsin. Har jag överlevt att sitta ensam i tystnad varje kväll i 3 veckor (eftersom evelina var här en vecka) så står jag nog ut med de mesta. 

Nu ska jag sova medans jag kan. Lovar att det snart blir roligare inlägg istället den här gojjan, pussen !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar