måndag 23 mars 2015



Hej mina underbara läsare! 

Bilden tagen från bilen idag påväg mot Mittådalen ca 2 mil ifrån Funäsdalen. 

Idag följde jag med Therese och lille Helmer till Sveg för att besikta bilen, blev bjuden på lunch som tack för att jag följde med, vi gick på mysiga affärer och dollar. 
Handlade hårfärg, foundation, leggings och tvättmedel...o lite chocklad..såklart. 
MEN, nu när jag ätit upp chokladen funderar jag starkt på att gå ut o gå en sväng, eller ska jag dra till Veras på beerpong med dom andra om dom ska dit? Hmm.. 
Iallafall...På vägen hem ifrån Sveg fick jag vara med om så vacker syn som de va längesen mina ögon fått skåda! Fint väder, solen värme på oss så man behövde inte ha jacka i bilen, de va fjäll åt både höger o vänster o vill ni veta det bästa? Jag har sett så många renar idag att jag fortfarande är helt till mig. 1 gick alldeles utanför min dörr... alltså åh :') De lustiga var att alldeles innan frågade jag henne vart renarna höll till nånstans o hon svarade att de går fritt så de kan vara lite överallt.. o nån minut efter står de flera stycken mitt framför bilen så vi var tvungen att stanna o vänta på att dom skulle gå iväg.. hände ännu en gång, o sen stod de bara tre st 3e gången! Men de va så vackert att jag råkade väcka Helmer med mitt "åh-ande". Den här dagen var den bästa sen Evelina åkte härifrån.

Nu ska jag gå till restaurangen och äta lite middag, kolla schema hur jag jobbar imorgon och se vad de andra ska hitta på ikväll. Om jag ska hänga med dom eller om jag ska se en film/serie/farmen o bara ta de lugnt. 

Jag har iaf nästan alla mina kläder i tvätten som jag faktiskt precis kom ihåg att jag måste hänga, så de blir ju svårt o veta vad jag ska ha på mig om jag ska hitta på nått speciellt. 

Vi hörs senare! Pussen o Kramen 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar